FAQ

Regulamin

Przed pierwszym przystąpieniem do korzystania z usługi każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Zakup usługi w lokalu “Fantomatyka” jest równoznaczny z zaakceptowaniem postanowień regulaminu oraz oświadczeniem o braku przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z oferowanych usług.

REGULAMIN

Najczęściej zadawane pytania

(english FAQ below)

1. Czy należy wcześniej rezerwować miejsce?

Rezerwacja miejsc nie jest obowiązkowa, ale sporo osób dokonuje  rezerwacji, dlatego warto wcześniej się umówić.

2. Ile osób może jednorazowo korzystać z wirtualnej rzeczywistości?

Aktualnie posiadamy 3 stanowiska VR. Z jednych gogli w danym momencie może korzystać jedna osoba, jednak można się dowolnie zmieniać.

3. Jak wygląda system opłat?

Cena za stanowisko:
39 zł / 1h – stanowiskiem można się dzielić ze znajomymi
Happy Hours: Poniedziałek – piątek do 15:00 – 29 zł/h
Przyjmujemy płatności gotówką i kartą.

4. Czy mogę zagrać w więcej niż jedną grę w trakcie trwania sesji?

W trakcie korzystania z VR możesz dowolnie zmieniać gry i aplikacje. Zawsze jesteśmy na miejscu żeby doradzić.

5. Czy są ograniczenia wiekowe?

Nie mamy ograniczeń wiekowych, a gry i aplikacje dobieramy do każdego uczestnika. Zalecamy aby dzieci miały powyżej 6 lat, jednak z gogli korzystały już u nas dzieci nawet w wieku 5 lat.

6. Jak należy się przygotować do wizyty w Fantomatyce?

Warto założyć wygodne obuwie. Niewskazany jest mocny makijaż oczu. Jeżeli masz wadę wzroku, z gogli możesz korzystać w okularach.

7. Czy można umówić się poza godzinami otwarcia?

Jesteśmy bardzo elastyczni i możemy się dostosować do Waszych planów, tych porannych i tych nocnych.

8. Czy można wynająć cały lokal na wyłączność lub na całą noc? 

Istnieje opcja wynajęcia całego lokalu lub np. jednego z pięter. W celu uzyskania informacji zapraszamy do kontaktu.

9. Czy organizujecie imprezy urodzinowe lub integracyjne?

Tak, organizujemy imprezy urodzinowe (dzieci i dorosłych), odbywają się u nas także spotkania firmowe i imprezy integracyjne. Istnieje opcja rzucania obrazu na ścianę za pomocą projektora oraz skorzystania z nagłośnienia.

10. Czy istnieje opcja wypożyczenia sprzętu lub zapewnienia atrakcji na zewnętrznej imprezie?

Tak, po więcej informacji prosimy o kontakt mailowy, przez fanpage lub telefoniczny.

11. Jaki sprzęt posiadacie?

Posiadamy najlepszy sprzęt na rynku: Gogle – HTC Vive oraz bardzo mocne zestawy komputerowe napędzane procesorami Intel i7 i kartami graficznymi od nVidii 1060/70/80GTX, od 16gb do 32gb ramu. Kierownica Logitech G27.

12. Jakie gry i aplikacje macie w ofercie?

Lista gier i aplikacji ciągle się poszerza. Posiadamy najpopularniejsze tytuły. Jeśli bardzo zależy ci na konkretnej grze, możesz wcześniej zapytać nas przez fanpage lub telefonicznie o dostępność.
Z gier posiadamy gry zręcznościowe (m. in. Arizona Sunshine, SUPERHOT, Space Pirate Trainer czy strzelanie z łuku), gry wyścigowe, artystyczne (rysowanie w przestrzeni, malowanie graffiti), skoki narciarskie, gry muzyczne, horrory oraz tzw. experiences, jak zwiedzanie podwodnego świata i raf koralowych, spotkanie z realnych wymiarów wielorybem, pokonywanie własnych lęków na wysokościach, Google Earth  i wiele innych.

13. Czy są dostępne gry multiplayer?

Tak! Jeśli chcecie zagrać w grę multiplayer, zalecamy rezerwację dłuższej sesji. Większość gier wieloosobowych jest zaawansowana i wymaga krótkiej nauki sterowania i poruszania się. Po ogarnięciu wszystkich zasad będziecie mogli przystąpić do walki o przetrwanie (albo zagrać w paintballa ;)), a komunikować się będziecie przez wbudowane mikrofony.

14. Co jeśli zgłodniejemy? 😉

Wirtualna rzeczywistość potrafi być bardzo wyczerpująca! Na barze dostępne są przekąski i słodycze. Jeśli macie ochotę na coś większego, możecie zamówić do naszego lokalu hamburgery czy pizzę z Waszej ulubionej restauracji 🙂

Frequently asked questions

1. Do I need to book a station?

Booking is not obligatory, but many people make advance bookings, so it is worth making an appointment beforehand.

2. How many people can use virtual reality at once?

Currently we have 3 VR stations. One person can use one station at a time, but you can share it with friends and take turns.

3. What are the fees?

The price is 39 PLN per station per hour.
Happy Hours: Monday – Friday before 3pm – 29 PLN per hour
We accept cash and credit cards.

4. Can I play more than one game during my session?

Ofcourse you can play as many/little as you wish.

5. Is there an age restriction?

We have no age limits but we recommend 6+. We will assist you in the selection of games and applications.

6. How to prepare for a visit in Fantomatyka?

It is worthwhile to wear comfortable shoes. Strong eye make-up is not advisable. You can wear prescription glasses – eye wear is able to fit inside while using the system.

7. Can I make an appointment outside the opening hours?

We are very flexible and can adapt to your plans, morning and night ones.

8. Is it possible to rent the entire place exclusively?

There is an option of renting out the whole place or e. g. one of the floors. For more information, please contact us.

9. Are you organising birthday parties or integration events?

Yes, we organize birthday parties (for children and adults), company meetings and integration events.

10. What VR hardware do you provide?

We provide the highest spec computers on the market (Intel i7, nVidia 1060/70/80 GTX, 16-32gb RAM) + the premium HTC VIVE.  Driving wheel Logitech G27.

11. What games do you have?

The list of games and applications is constantly expanding. We have the most popular titles. If you are very interested in a particular game, you can ask us first by fanpage or phone for availability.
We have skill games (among others Arizona Sunshine, SUPERHOT, Space Pirate Trainer or archery), racing games, artistic games (drawing in 3d space, painting graffiti), ski jumping, musical games, horrors and so-called VR experiences, such as exploring the underwater world and coral reefs, conquering your own fears at heights, Google Earth and more.

12. Do you have multiplayer games?

Yes, we do!  If you wish to play multiplayer we recommend a longer session time. Most multiplayer games require a tutorial… Once completed play your friends and family & yes, you will be able to communicate with them (through a built-in microphone).

13. What if I get hungry?

Virtual Reality can be very exhausting! In bar we have basic snacks and sweets. You can order your favourite takeway with the delivery to our pub.